۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

گفته ها و نا گفته ها

دو روز پيش آقاي خليلي طي نامه اي خطاب به مردم از كساني شكايت كردند كه آنان را عناصر مريض و سوء استفاده جو مي ناميد و عده اي را هم قدر نشناس، خود را نيز آگاه ترين شخص به مشكلات مردم معرفي كرد و كسي كه قضاوت هاي منصفانه در حق او صورت نگرفته است.
در جواب نامه ايشان بايد بگويم: جناب آقاي خليلي متاسفانه شما در طول دوراني كه بر چوكي معاون دومي نشستيد نمايندگي مردمي را نكرديد كه از طرف آنها نماينده بوديد. فريادها و خواسته هاي مردمي را نشنيده گرفتيد كه با خون عزيزانشان بر اين مسند تكيه زديد. نه تنها در طول شكل گيري سنگرهاي دفاعي در بهسود هيچ كمي نكرديد بلكه شما و نمايندگان شما در داخل و خارج از كشور سعي در مخدوش كردن چهرهاي مقاومت نموديد و با چند حركت صوري و حاضر نشدن در جلسات دولت، خواستي نشان دهيد كه با كرزي جنايت كار دستت در يك كاسه نيست. زماني كه مردم يك صدا بر يك اصل آن هم مقاومت و خيزش در برابر طالبان كوچي نما تاكيد داشتند و هر آنچه از پس انداز داشتند را روانه جبهات دفاعي مي كردند، شما اينگونه حركات را مخالف وحدت ملي مي خوانديد. د رحكومتي كه در راس آن آقاي كرزي هيچ اعتقادي به مليت سازي ندارد شما به كدام دليل مردم خود را قرباني اين شعار پوچ نموديد. به طور قطع نتيجه تمام عملكردهاي ضعيف شما، چيزي است كه امروز مشاهده مي نماييد.
از نوشته هاي آخر نامه به نظر مي آيد كه ايشان سرش به سنگ خورده است و به دنبال راهي هستند تا دوباره دل مردم را بدست آورند.
( دوستان عزيز امروز آقاي ظاهر نظري در وبلاگشان تصاويري از نحوه ي غارت اموال مردم در مناطق تحت اشغال كوچي ها منتشر نموده است كه تصاوير خود، گوياي همه چيز است.)

۳ نظر:

احمد گفت...

تند نرو برادر.
کجا همه مردم تمام دار و ندار خویش را روانه سنگر های دفاعی کردند.
از طرفی می گوییم که ما فقط بخشی از مردم در صحنه هستند و همه تصمیم جنگ نگرفته اند و اگر تمام مردم ان گونه اند پس این شکست های خفت بار ما و شما چرا اتفاق می افتد.
شما به نظر می رسد با کسانی که در جبهه هستند ارتباط دارید از ایشان صادقانه بپرسید که کی و چه مقدار با مقاومت دفاعی همکاری کرده است.
ممکن است امروز مصالحی باشد ایجاب نکند که همه چیز رو شود اما فردای تاریخ اسناد نشان خواهد داد که کی چه کاری انجام داده است.

مرتضی گفت...

هوشیاری ما از همه چیز مهم است. کسانی هستند که امروز هم قلمهای زهر آگین دارندوآگاهانه یا نا اگاهانه به اختلاف دامن می زند. مواظب باشید

noyan tamaki گفت...

آّه بهسودم

به اید قوما جم شید آ شار شونیم مو

به اید خوار به اید بیرار شونیم مو

سماغ تازه استه سوخته بهسود

به اید چابوگ دست ده کار شونیم مو
*****
خاوی غفلت بسه بیدار شونیم مو

اگه بیدار نه شی آوگار شونیم مو

دفاع از حق خو ده زاری نموشه

به اید ده زور خو طلب گار شونیم مو
*****
هزاریستو مستقل خو جور کو

ده بیرنه اید نکو کاگیل تو دیدگو

سودا گرائ رئ آزره گی ره

بلی دان شی ...خیلیم شی اوزو
*****
زاری کدو پیش دشمو ی مو مرگه

مو رهبر نه دریم ای کته درده

بید یگ چوپونی دل سوزه بیگریم

برگو ره گرگ زده رنگای شی زرده
*****
به اید قومو که سنگر دار شونیم مو

ملگ آزره ره پگ بهار شو نیم مو

زی خاک جان نویان خشت سازیم

ده بهسود پگ الئ دیوار شونیم مو