۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

صحبت هاي ديكته شده آقاي خليلي

با وجود تمامي صحبت ها و تبليغاتي كه جناب آقاي خليلي انجام داده اند در رابطه با پرداخت خسارت ها و عقب راندن كوچي ها از مناطق تحت اشغال، بايد بگويم كه اين قبيل صحبت ها در همان زمان و مكان كمي اميدوار كننده است ولي طبق تجربيات سالهاي قبل و تحركات كنوني دشمن ، اين وعده هاي پوچ و تو خالي شكل عملي به خود نخواهد گرفت همان گونه كه سال قبل آقاي خليلي گفتند، رئيس جمهور از كوچي ها خواسته است كه به خاطر برگزاري انتخابات رياست جمهوري به منطقه نيايند، ولي كوچي ها آمدند و اين نيروهاي دفاعي بودنند كه با وارد كردن خسارات جاني و مالي بر پيكر كوچي هاي مسلح آنها را مجبور به بازگشت كردند.
حال نيز اين بازيهاي سياسي و وعده و وعيدهاي پوچ و توخالي و تبليغاتي را به طور گسترده به راه انداخته اند تا حركتهاي گسترده مردم را كه در ديگر نقاط كشور و جهان براي ياري رساندن به نيروهاي دفاعي صورت گرفته است را متوقف كنند و متاسفانه بار ديگر اين صحبت هاي ديكته شده را ما از زبان جناب خليلي مي شنويم . به نظر مي آيد آقاي خليلي بايد از يك سوراخ هزار بار گزيده شود تا تجربه حاصل كند.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

خلیلی همیشه یک خاین بوده است. فرزندان ما باید با شجاعت و درایت از سرزمین خود دفاع کنند.

Kazim Ehsan گفت...

برادر لطفا به مردم بگوييد نگذارد به سخنان خليلي گوش دهد.او تجربه حاصل نميكند او مردم فروش است

HAZARA گفت...

آقای خلیلی زمانی که در ایران بود ، جامعه هزاره را به ایران میفروخت و حالا به کرزی میفروشد.

چنگیزخان گفت...

مرده باد قوم فروشانی چون خلیلی و زنکه بازمحقق که هر روز مردم را میفروشد خرلیری خوش است که چمچه خرزی است خرخق اش که هرچه می کند معاون تشناب پاکی هم نمی شود لعنت براین ها باد.... فرزندان دلیرهزاره شما از خاک وناموس تان دفاع کنید چشم به دهن شاش پر این ها نگذارید.