۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۱, جمعه

توطئه اي ديگر

بعد از اينكه توافقات آقاي خليلي كاري را از پيش نبرد و دامنه اعتراضات مردم گسترش بيشتري يافت و جناب كرزي مجبور به صدور فرمان خروج بي قيد و شرط طالبان كوچي نما از مناطق تحت اشغال شد، خبرهاي تاييد نشده اي مبني بر خروج كوچي هاي مسلح منتشر شده است كه به محض تاييد آن از سوي نيروهاي دفاعي به اطلاع شما گراميان خواهم رساند.
وزير داخله در كنفرانس خبري ديروز گفت: شماري از شخصيت هاي سياسي، و شماري هم از عناصري كه دشمن وطن ما هستند و حتي در آن طرف مرزهاي كشور ما قرار دارند از آنجا تلاش مي كنند تا از اين قضايا به نفع خود استفاده كنند. اگر اين افراد فعاليت هاي خود را متوفق نسازند اسامي آنان را براي ملت افشاء خواهيم كرد.
از اين گونه سخنان هميشه بر عليه نيروهاي دفاعي از سوي مقامات مختلف به كار گرفته شده است چنانچه سال گذشته جناب كرزي نيروهاي دفاعي را متهم به وابستگي به ايران كرده بود. به همين جهت نبايد با صدور فرمان جناب كرزي تمام مسائل را تمام شده حساب كرد و آگاهي و بيداري مردم موجب دفع مجدد اين گونه توطئه ها خواهد شد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

دقیقا همین طور است. به خصوص که در استانه فصل انتخابات هستیم، بیشتر این توطئه مصداق پیدا میکند. باید اگاه بود و با اگاهی پیش رفت.

ناشناس گفت...

التبه ممکن است که دست اقای خلیلی با اتمر و دیگر توطئه گران در یک کاسه باشد.