۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

سقوط سنگرهاي دفاعي دايميرداد و تيزك

آخرين اخبار رسيده حاكي از اين است كه يك تن از نيروهاي از جان گذشته سنگرهاي مقاومت در هجوم هزار نفر از نيروهاي مسلح كوچي به شهادت رسيده است و سنگرهاي دفاعي دايميرداد و تيزك سقوط كرده است و اين مناطق به دست كوچي هاي متجاوز افتاده است. تعداد نيروهاي دفاعي در اين سنگرها به هفتاد نفر هم نمي رسيده است و تمام آنها از مردم خود منطقه بوده اند و تجربه جنگ هاي نظامي را نداشتند در حالي كه اكثر نيروهاي كوچي كساني هستند كه در گروهاي القاعده و طالبان آموزش نبردهاي نظامي را ديده اند.
كوچي ها پس از تصرف اين مناطق خانه ها را به آتش كشيدند و اموال مردم را به غارت برده اند. اميدي هم به پليس و اردوي ملي نيست زيرا نبودن آنها بيشتر به نفع مردم است تا بودنشان.
از اين كه نمي توانم اوضاع را براي شما عزيزان خوب شرح دهم معذرت مي خواهم. نمي دانم از چه بايد بنويسم از سكوتها، خيانتها، ترس و وحشت زنان و كودكان آواره كه جز خداوند متعال كس ديگري را ندارند، از حكومت مستبد، از كساني كه در سنگرها امشب خواب به چشمانشان نمي آيد، از خانواده هايي كه نگران عزيزان خود در سنگرهاي مقاومت هستند، از تعداد زياد كوچي ها مهاجم و تعداد كم نيروهاي دفاعي و ...
دوستان عزيز تنها مي توانم بگويم به هر نحوي مي توانيد به مردم، به نيروهاي دفاعي سنگرهاي مقدس مقاومت، اين دلاور مردان از جان گذشته، كمك و ياري برسانيد.
دفاع در ديگر سنگرهاي دفاعي همچنان ادامه دارد.

۱ نظر:

taqi khan azra گفت...

salam khidmate sahib weblog tashakoor aze ke faaliate ijtemai me koni .wa rabita ba koche ha hazaraha bayad tasmime jidi begiran