۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

گوشه ديگري از حمايت هاي حكومت از فاشيست هاي كوچي نما

منبع نزديك به نيروهاي دفاعي امروز اعلام كرد كه فاشيست هاي كوچي نما از هيچ يك از مناطق تحت اشغالشان خارج نشده اند و هيچ فشاري هم از سوي اردوي ملي و حكومت بر آنها وارد نمي شود و همچنان آنها در حضور اردوي ملي به ويران كردن خانه ها و غارت اموال مردم و انتقال اموال غارت شده به صورت موتربست به وردك مشغول هستند و اوضاع حاكم بر اين مناطق در يك حالت مبهم قرار دارد.
اين منبع آگاه گفت: نيروهاي دفاعي اعلام كردند كه نهايتا تا ساعات پاياني امروز 1/3/89 براي احترام گذاشتن به فيصله صورت گرفته در كابل ميان دولت، نمايندگان مردم و دوستان سياسي منتظر مانده و بعد از اتمام اين مدت نيروهاي دفاعي براي باز پس گيري اين مناطق وارد عمل خواهند شد.
جبهه اي كه به خاطر دفاع از جان و مال و عزت مردم در دشت گوله مستقر بود فعلا مواضع خود را در منطقه قوم خالق تا آخر كجاب مستقر كرده و تنها جبهه دفاعي همين جبهه است.
مردم كابل و هزاره جات در ديدارهاي خود با نيروهاي دفاعي حمايت كامل خود را از اين دلاور مردان اعلام كردند و ابراز داشتند كه معامله آقاي محقق با جناب كرزي در دوره انتخابات رياست جمهوري از جمله دلايل اصلي تكرار اين حوادث دردناك است و خشم و انزجار خود را از آقايان محقق و خليلي اعلام كردند.(در اين معامله محقق 6 ميليون دلار از كرزي دريافت كرد تا به نفع ايشان كمپين كند.)

۱ نظر:

رفیعی گفت...

برادر عزیز با تشکر فروان از زحمات بی شایبه شما در راه اطلاع رسانی تان از حوادث دردناک بهسود.