۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

مهلت 24 ساعته به دولت براي خروج كوچي ها از مناطق تحت اشغال 89/2/28

گزارشات بدست آمده حاكي از برقرار بودن اوضاع نسبتا آرامي در جبهات دفاعي است.
طي درگيريهاي روزهاي قبل كوچي ها نيز كشته و مجروح داشتند ولي از تعداد آنها خبري در دست نيست.
همچنين ديروز هيئت فرستاده دولت ديداري با فرمانده نيروهاي دفاعي بهسود داشت كه در اين ديدار به دولت مهلت 24 ساعته براي خارج كردن كوچي ها از مناطق تحت اشغال آنان، داده شده است كه در صورت حضور كوچي ها بعد از سپري شدن اين مدت، نيروهاي دفاعي با توسل به زور كوچي ها را به عقب خواهند راند.
همچنين خبرهاي رسيده از مناطق تحت اشغال كوچي هاي مسلح حاكي از اين است كه هنوز هم تعدادي از مدافعين مفقود هستند و عده اي هم در محاصري هستند.نيروهايي هم كه توانسته اند عقب نشيني كنند در حال سازمان دهي شدن براي پس گرفتن مناطق تحت اشغال هستند. كوچي ها هم زير سايه اردوي ملي به چپاول و آتش زدن منازل بيشتري مشغول هستند.

۵ نظر:

محمد تقی دانش گفت...

برادر گرامی سلام !
تظاهرات ،شعار و فریاد عدالت خواهی در برابر فاشیست کوچی نما ، حق این مردم است و لازم.
اما کافی نیست. بهتر است روشنفکران متعهد و دلسوز با ایجاد یک انقلاب فرهنگی و استفاده از تمام نیروهای مادی و معنوی ، در برابر ظلم و ستم و توحش کچی نماها ، مبارزه خویش را آغاز نمایند.
محمد تقی دانش

jaghorizeba.tk گفت...

برادر عزیز سلام
از نشر و پخش گزارش های تازه تان روح و روان ما ارام میگیرد.
موفقیت و سعادت را برای تان تمنا دارم
خداوند به ملت ما پیروزی عطا کند
موفق باشید

ناشناس گفت...

نویسنده محترم تمام مطالب شما درست است وبه نظر میرسد جز جنگ راهی دیگری نیست ومردم شریف در شهرها واز جمله در کابل باید بر ضد دولت کرزی تظاهرات کنند وکاخ کرزی را متصرف شوند دیگری چاره ای نیست تا خارجیها مجبور شوند به دولت دست نشانده شان دستور بدهند که کوچیها را عقب بکشد

زواری گفت...

سلام. گزارش امشب طلوع اگرچه غیرعادلانه اما امیدوارکننده بود. نظر شما چیست؟ منظورم سفر خلیلی و اتمر به منطقه و توافقات صورت گرفته است.

ناشناس گفت...

Jawabi hamcho mardomi wahshi ra bayaad mannadi shahid khaliq hazara, ba golola dad. mardomi qahramani behsood bayad manandi sal hai moqawmati gharbi kabul az khod shujaat neshan dehand.
Wahid Turkamani