۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

آخرين اوضاع سنگرهاي دفاعي بهسود 27/2/89

از شب گذشته تا صبح امروز 27/2/89 اوضاع سنگرهاي دفاعي آرام گزارش شده است.اردوي ملي در محل مستقر شده است تا به اصطلاح صلح برقرار نمايد. برخي گزارشات حاكي از عقب نشيني نيروهاي دفاعي حصه دوم تا ميرهزار و پائين تر از آن بود كه امروز صبح معلوم شد كه صحت نداشته و اين نيروها در دشت گوله مستقر هستند. خانواده هاي ساكن اين مناطق و مناطق نزديك به محل درگيريها نيز براي احتياط خانه هاي خود را ترك كرده اند.
همانگونه كه مي دانيد وجود اردوي ملي خود باعث به وجود آمدن مشكلات زيادي براي نيروهاي دفاعي مي شود زيرا طي چند سال گذشته در سايه اردوي ملي كوچي ها با امنيت بيشتري در مناطق اشغال شده به گشت و گذار و غارت خانه ها پرداختند و در مواقعي كه كوچي ها به سوي سنگرهاي دفاعي آتش گشودند اردوي ملي هيچ واكنشي از خود نشان نداده است ولي در شرايط بلعكس آن از تمام كوچي ها دفاع به عمل آورده است.
آقايان محقق و خليلي هم كه هر ساله جز بيانيه صادر كردند و دست به دامن كرزي و جامعه جهاني شدن، كار ديگري از دستشان بر نمي آيد.

۱ نظر:

زواری گفت...

سلام. اطلاع رسانی شما کمک زیادی به جلب توجه همگان به قضیه می کند.اما تدابیر و ابتکارات بیشتری برای کمک به مدافعین لازم است و از همه مهمتر تکتیک های سیاسی در عرصه عمل کابل است.