۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

نعيم كوچي: يا غرامت پرداخت شود يا به زور اسلحه وارد بهسود و هزاره جات مي شويم.

هر روز كه مي گذرد بر تعداد نيروهاي مسلح كوچي افزوده مي شود كه اين خود خبر از تصميم كوچي ها براي حملات بيشتر به منطقه را مي دهد. به خاطر افزايش اينگونه تهديدات صورت گرفته نيروهاي دفاعي بيشتري به سوي سنگرهاي مقاومت دايميرداد، تيزك، دايميرداد بالا، دشت گوله، يكه چاه، سياه قرخ، اسپي بلند، ناله مغول، كوي پارو و زرد كوه خوات در حال سرازير شدن است.
پنچ شنبه مورخ 23/2/89 جلسه اي در مدرسه خاتم النبين با حضور جمعي از علماء تشيع و سران احزاب از جمله دكتر صادق مدبر، محقق، نمايندگان و اعضاي شوراي تصميم گيري سراسري هزاره جات تشكيل و اوضاع حاكم بر جبهات دفاعي، موضوعات سياسي مربوط به حكومت و راه حلهاي سياسي معضل هجوم كوچي هاي مسلح به ده نشينان مورد ارزيابي گرفته شد.
در پايان جلسه دكتر صادق مدبر(رهبر حزب انسجام ملي) به حاضرين و شركت كنندگان در جلسه اطلاع داد كه پيشنهادي از طرف نعيم كوچي و سران كوچي ها عنواني حكومت آقاي كرزي داده شده است كه بايد دولت كل زمين ها و ملكيت هايي كه كوچي ها به عنوان ملكيت هاي در خريد، در ورس و پنجاب دارند را خريداري نموده و غرامت پرداخت كند در غير اينصورت كوچي ها با زور اسلحه وارد بهسود و هزاره جات شده و با جنگ نظامي خواسته هاي نامشروع خود را به پيش خواهند برد.
در پي اين خبر از نقاط مختلف بهسود نيروهاي دفاعي مردمي بيشتري به خطوط مقدم و سنگرهاي مقاومت ملحق شده تا اعلام كنند كه با تمام توان و نيرو آماده پاسخ دادن به تهديدات و تجاوز نظامي كوچي ها هستند.

هیچ نظری موجود نیست: